Du behøver ikke bestille tid, men kan bare kigge forbi vores butik på Frederiks Alle 134, når det passer dig bedst. Vi ligger midt i Aarhus og vores tekniker står altid til rådighed og klar til at hjælpe dig.
Du er selvfølgelig meget velkommen til at ringe til os først og høre hvordan ventetiden er
Vi klarer faktisk 90% af alle opgaver indenfor 1 time på “normale” dage. Hvor lang tid det tager afhænger af hvilken opgave det er. Hvis du har en skade på din skærm til din iPhone, Samsung Galaxy eller lignende, så klarer vi det på en times tid. Det samme med udskiftning af batterier, defekte knapper og kabler. Vandskader tager længere tider, fordi vi skal lave en større diagnose af hvor der er sket skader og defekter.
Der kan være enkelte tilfælde hvor vi ikke kan hjælpe dig samme dag, til trods for vores stort lager med reservedele, da vi kan mangle enkelte dele.
Er du i tvivl, kan du altid ringe og få en vurdering på hvor lang tid det tager, men du er også velkommen til at kigge forbi vores butik. Vi har altid tid til at se på opgaven.
Vi bruger originale eller semi-orginale dele hvor vi kan få dem. De fleste producenter sælger IKKE originale dele til forhandler. Hvis du støder på en forretning der påstår det, ja så bør du nok se dig om efter et sted, der er ærlig overfor dig.
Vores reservedele er af absolut højeste kvalitet på markedet – og kun det – derfor har vi også som en af få værksteder en garanti på hele 2 år. Det kan vi give fordi vi har så meget tillid til vores reservedele og kvaliteten af vores professionelle tekniker.
Vi reparerer stort set alle typer smartphones, tablets og apple computer. Her på sidens menuen kan du se nogle af de mærker vi ofte modtager, nemlig iPhone, iPad, Mac, Samsung, OnePlus og Huawei.
Ja, hvis din enhed er indenfor garanti perioden vil reparation af din enhed i vores butik påvirke din garanti. Derfor anbefaler vi at du først tjekker om garantien på din enhed dækker reparationen.
Vi tilbyder altid 24-måneders garanti på alle hos os udskiftet dele. Garantien dækker ikke selvforskyldte skader, såsom tab, væskeskader eller slitage, sidenævnt gælder kun batterier.
Vi sletter ikke noget på din enhed, oftest er det bare moduller/komponenter vi erstatter, derfor vil det i 99% af tilfældene ikke gå noget indhold tabt på den enhed vi skal reparere.
Det hænder dog en gang imellem at enheden skal gendannes i forbindelse med en reparation, men i så fald vil du blive gjort opmærksom på det inden vi foretager os noget.
Vi anbefaler vores kunder at tage en sikkerhedskopi af deres enhed regelmæssigt.
Der findes mange forskellige iPad, iPhone og MacBook-generationer og serier, derfor kan det nogle gang være svært at vide hvilken model og serie man har i hånden, når man skal navigere sig frem til prissiden for ens eget Apple enhed her på vores hjemmeside. Det er dog nemt og hurtigt at finde sig frem til.
Du kan finde modelnummeret på din Apple-enhed på følgende måder:
1. På selve enheden: På mange Apple-enheder, såsom iPads, iPhones og MacBook, er modelnummeret trykt på bagsiden af enheden.
– Vi indrømmer, at det kan være svært at se, men på alle iPads og iPhones og MacBooks starter modelnummeret altid med bogstavet “A” og er efterfulgt af fire tal, for eksempel “A1466″ for en MacBook Air 13” fra 2012-2017. Når du har nummeret kan du enten ringe ind til os eller finde din enhed på Apples hjemmeside. For iPads her
2. I Indstillinger: Gå til Indstillinger > Generelt > Om, og modelnummeret vil være angivet under “Model” eller “Modelnavn”.
3. På originalemballagen: Modelnummeret er normalt angivet på etiketten eller på emballagen, når du køber en ny enhed.
Ja, vi køber gerne gamle og brugte iPhones og Mac computere. Prisen afhænger helt af kvalitet og alder. Vi køber kun produkter der har medfølgende kvittering.